Massage der lindrer smerter i hele kroppen

​Døjer du med muskelsmerter eller ømhed i kroppen, så kan professionel massage være vejen til varig og effektiv smertelindring. Hos Kiropraktor Lone Hedegaard Bredahl tilbyder vores massør fysiurgisk massage i Aalborg.

Vores fysiurgiske behandling tager udgangspunkt i den enkelte patients problem, og udføres gennem flere forskellige massageteknikker, der er tilpasset til patienten.

Fysiurgisk massage skaber ro og afspænder kroppen og giver en bedre blodgennemstrømning. Vi sørger for at gennemarbejde muskulaturen gennem en dybdegående massageform, der arbejder dybt i muskulatur og væv.

Gavnlige virkninger af vores massage:

• Affaldsstoffer nedbrydes
  • ​Spændinger fjernes
  • ​Stress modvirkes
  • ​Spændingshovedpine lindres
  • ​Muskler og led bliver mere smidigere  - blodcirkulationen, nerve- og lymfesystemet stimuleres

Behandling af triggerpunkt gennem massage

Et triggerpunkt er som en lille knude i muskelvævet, der opstår i forbindelse med særlige belastninger eller ulykkestilfælde, og som skaber en permanent spændingstilstand i musklen med alt, hvad det medfører af gener.

Selvom triggerpunktet føles ømt, vil den egentlige og vedvarende smerte sendes videre og opleves andre steder i kroppen. Dette leder derfor nogle gange til misvisende diagnoser og udsigtsløs behandling af smertende områder.

Triggerpunkter kan behandles i forbindelse med massage. Triggerpunkt-behandling har vist sig virksom i forbindelse med frossen skulder, tennisalbue, forstuvninger og andre almindeligt forekommende smerter overalt i kroppen, men også smerter efter skader i forbindelse med gigt kan lindres.

​Bestil en behandling hos vores massør

Vores massør hjælper dig gerne med fysiurgisk massage, hvor vi behandler triggerpunkter, samt lindrer og smidiggør muskler og led. Du kan ringe og bestille en tid til massage på telefon 98 12 22 55. Vi glæder os til at se dig.